XCM kup RH Crikvenica 2017


Ovo je bila utrka s kvalitetno pogođenim tempom. Na početku utrke uspon koji neprekinuto traje preko 1h odlučio sam voziti svojim tempom i pustio njih 10-ak naprijed. Već nakon pola sata pretekao sam većinu pa su ispred mene ostala samo trojica Slovenaca koji su meni realno nedostižni tako da se nisam niti sekirao previše. Nastavio sam graditi prednost do vrha uspona pred konkurencijom iz Hrvatske i došao na dosta gadni i dugački spust. U prvom dijelu spusta sam išao jako lijepo ali sam na cca polovici uspio rasjeći gumu. Mislim da vilica nije odradila svoj posao a i gumu sam stavio bio na minimalni tlak što je bilo odlično inače ali ne i za nabijanje po oštrim stijenama. Uglavnom s vilicom nisam tada bio nikako zadovoljan ali to je danak koji sam platio jer nisam imao vremena kvalitetno podesiti bicikl. Naravno kako je rasjekotina bila poštena nije se moglo odmah zakrpati pa sam jedno vrijeme nosio bicikl da se latex stegne pošteno, nakon što sam počeo voziti tlak u gumi je bio prenizak pa sam morao opet stajati pumpati. Sve u svemu izgubio sam 5-7min na tom dijelu, ali unatoč tome samo me jedan natjecatelj uspio preteći.
Nakon feed zone krenuo sam u lov za odbjeglim Brunom i pošto je teren na nadolazećem usponu bio taman za Sparka u sljedećih par km nadoknadio sam 2-3 min njegove prednosti. Sljedećih cca 1h vozili smo se zajedno, on je na zadnjem usponu pred grad posustao pa sam u cilj ušao 4. iza trojice Slovenaca. Spark je bio fenomenalan samo još mora proći fini tuninng :)

U subotu smo malo bauljali po goranskim šumama oko Fužina gdje smo odjsjeli i prespavali u vikendici Planderovih i ovim putem im zahvaljujem na gostoprimstvu.










Popularni postovi