Scott RC 900 World Cup - XCO Vodice 1:0



Nakon nekoliko odgoda datuma isporuke konačno je došao i taj dan, Spark RC 900 World Cup stigao je u Osijek! Lijep je bicikl, jako je lijep :). Kad kreneš vrtiti pedale izvlači osmijeh na lice....
Sastavio, provozao 2 kruga po Osijeku i utovario u auto za XCO utrku u Vodicama. Nije ni meni ni sparku problem voziti utrku 2 dana nakon što izađemo iz kutije :). U subotu napravili 2,5 test kruga na stazi jer sam htio sačuvati čistoću bicikla pa umjesto kroz baru prešao preko nekakave boljikave grane, probušio gumu i morao se vratiti do auta.
Staza je izmijenjena u odnosu na prije 2g i sada mi se čak više sviđa jedino što i dalje postoji dosta dijelova na kojima se ne može obilaziti.
Nedjelja utrka veterana A startala dosta dobro (skoro uhvatio holeshot startom iz 2. reda :)), vozim se umjerenim tempom iza Katalenića 1 krug. U drugom krugu odlučio probati malo pobijeći nametnuti jači ritam na tehničkom usponu i spustu i to mi je uspjelo (napravio 15-ak sec razlike) ali onda su došli nesretnici koji zaostaju za krug i poništili mi prednost. 3. krug opet zajedno do tehničkog uspona gdje sam na najzahtjevnijem dijelu (prepisivanjem putanje g. Turka) preuzeo vodstvo, napravio nekakvu prednost ali opet nesretnici, ovaj puta na usponu i dok sam čekao pimplanje i preživljavanje skoro i ja padnem (nije da nisam ostavio prostora između kada sam krenuo napadati tehnički kraći uspon, ali je nevjerojatno koliko ti ljudi mogu dugo ostati na jednom mjestu :)). U zdanjem krugu imenjak je skužio o čemu je riječ pa je dao gasa pred tehnički dio i pošto tamo nema mjesta za prestizanje, ček, osima ako ima (pogledati video na 2:30 XCO Vodice kameni drop). Tu sam ga prestigao (u prvom krugu također) i do dna staze napravio 10sec što je bilo premalo prednosti za moj prazan rezervar i 2 zavoja pred kraj (50m) uspio me odsprintati i ući 2 sec prije mene.
Spark je kao stvoren za ovu stazu baš kao i za blato baš kao i za sve ostalo :).




detalji Scotta Sparka RC 900 World Cup

Popularni postovi